0 oy
214 göst.
Ev & Yaşam kategorisinde (9,177 puan) tarafından

Evinde panjur kullananlar iç perdede kullanoyor mu?

Benim çocuk odasında Zebra stor vardı çok eskidi atıcam yerine iç perde ve tül mü diktirsem 

Panjur olduğu için tek tül diktirsem tuhaf olurmu acaba 

3 Cevaplar

+1 oy
(7,770 puan) tarafından

Tek tül kullanıyorum ben misafir odam da dahil. Her yerde panjur var .

-Reklam-
0 oy
(6,048 puan) tarafından

Bizde panjur var. Perde olarak odalarda  sadece tül kullanıyorum ama salonda renk versin diye güneşlik (gri) de var. Fakat şuan da pencerelerimde perde yok. Yeni taşındık sayılır ve pencere yapısından ötürü yeni modeller bakmam lazım. Perdesiz hoş durmuyor bence. Bizim önde, sağda ve solda komşu olmadığı için içeriyi gören olmuyor. Ki perde olsa bile hiç kapatmıyorum, içim daralıyor öyle. 

(9,177 puan) tarafından

Fon kullanmıyorum salonda iç perde olarak stor kullanıyorum onuda nerdeyse hiç indirmiyorum akşam olunca direk panjuru indiriyoruz 

(6,048 puan) tarafından

Tül yeterli o zaman. Tek başına da gayet tatlı duruyorlar. 

(9,177 puan) tarafından

Teşekkürler canım öyle yapayım 

0 oy
(1,805 puan) tarafından

Bu yaz ben de panjur yaptırmayı düşünüyorum güneşlik ve Tül kullanacam  ama sade Tül de güzel duruyor yaptırmak istemiyorsan kalsın 

(9,177 puan) tarafından

Evet yaa akşam olunca direk panjur indiriyoruz hoş kızların oda şuan güneş şimdiden indirdim 

Tül yeterli geldi iç perde kalabalık olucak şimdi

İlgili sorular

0 oy
3 cevap 183 göst.
13 Mart 2023 Diğer kategorisinde Elf123 (20 puan) tarafından soruldu

Kategoriler


1,512,150 soru

24,665,544 cevap

366,953 kullanıcı

...