0 oy
852 göst.
Aile & Aşk kategorisinde (230 puan) tarafından
Kızlar eşinizin sosyal meydası sizin telde acıkmıdır  

Benimki hepsi acık benim hesaplarda onda acıktı ama binde bir girp bakmaz 

Hayatta telimi karıştırmaz biri ararsa açmaz ama ben onun telini didik didik ederim sizde durumlar nasıl :) 

23 Cevaplar

0 oy
(7,480 puan) tarafından
Biz ilk çocuğum büyümeye başlayıp akli erdiği vakit tlf çok istiyordu ve ornek oluyorduk 5 yıl önce facebook instagram tweetter ne varsa hepsini kapattık canım.
-Reklam-
0 oy
(389 puan) tarafından
Bende aynı öyleyim sosyal medya o da bende kullanmıyoruz
0 oy
tarafından
İkimizde wahatsapa hariç hiç bişey kullanmıyoruz :)

İlgili sorular

+1 oy
18 cevap 660 göst.
0 oy
12 cevap 246 göst.
1 gün önce Diğer kategorisinde mismis5346 (210 puan) tarafından soruldu
0 oy
3 cevap 212 göst.
14 Haziran 2026 Özel Günler & Hijyen kategorisinde mismis5346 (210 puan) tarafından soruldu
0 oy
36 cevap 1,419 göst.
10 Haziran 2026 Diğer kategorisinde Gurbetci_Saban (5,683 puan) tarafından soruldu

Kategoriler


1,512,558 soru

24,670,801 cevap

367,243 kullanıcı

...