Slmlr kizlar kapanmaya kadar verdim eşim kapanma dedi ama kesin dedim 1 hafta kapalı kaldım bugün çarşıya gittim işlerim vardı eve geldikten sbr fark ettim ki kapanmamisim eşim güldü boş ver dedi günah mıdır sizce
Sen kapanmaya karar kelimesinin karar bölümündeki d harfini unutan adamsın normal görüyom sana ben 😅😅
Bence normal bir durum alışma sürecinde işiniz unuttuğunuz için günahı yoktur aynen devam kapalı olmaya hazır değilsin diye bir durum yok siz bu yolda ilerledikçe hazır olacaksınız zaten
1,512,206 soru
24,666,250 cevap
366,991 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın