+5 oy
2,056 göst.
Diğer kategorisinde tarafından

Kızlar sizce bu mu ? 

imageYoksa bu mu ? 

image

26 Cevaplar

0 oy
tarafından

Bende alttakini sepete ekledim onu alcam

tarafından

Bende ekledim ikisini öyle bekliyor inşallah tükenmezler 😅

-Reklam-
0 oy
(1,796 puan) tarafından

Bence ikinci çok güzel açık ve koyunun uyumunu severim ben 

tarafından

Bende gömleğini aşırı beğendim yakası falan çok hoş 

0 oy
(11,040 puan) tarafından

Cnm ikisi kombin galiba alt üst bence alttakinin sadece gömleği güzel 

tarafından

Evet ben de alttakinin gömleğini çok beğendim yakası çok hoş pantolon açık olunca bende bir tereddütte kaldım ama  gömleği için alttakini alacağım galiba 

0 oy
(13,710 puan) tarafından

2 numaranın gömleği çok güzel bence o 

tarafından

Bence de esroşum ya pantolon bir kafamı karıştırıyor 😅 ama galiba 2. Sini alacağım 

0 oy
tarafından

İkincisi guzel idilto 

tarafından

Bende ikincisini beğendim mervoş 

0 oy
tarafından

2. Diyorum taba renkelri

tarafından

Bende 2. Yi alcam bebek 

tarafından

Aklın yolu bir 😍

tarafından

😘🥰

İlgili sorular

0 oy
5 cevap 316 göst.
18 Nisan 2022 Diğer kategorisinde Prensesp (11,989 puan) tarafından soruldu
0 oy
7 cevap 691 göst.
14 Nisan 2022 Diğer kategorisinde Selo De Bana (33,511 puan) tarafından soruldu
0 oy
13 cevap 562 göst.
8 Temmuz 2021 Alışveriş-Hediye kategorisinde misafir tarafından soruldu
0 oy
14 cevap 851 göst.
7 Haziran 2023 Diğer kategorisinde Elifylmz0660 (2,278 puan) tarafından soruldu

Kategoriler


1,512,748 soru

24,673,332 cevap

367,397 kullanıcı

...