+6 oy
1,275 göst.
Aile & Aşk kategorisinde (8,931 puan) tarafından

Günaydın gününüz aydın olsun nasılsınız hanımlar kahvaltılar yapildimi bugünün planlaması yapıldımi neler yapıyorsunuz ♥️ ☺️ 


İşlerimin yarısı bitti kahvaltı yapıldı babamin sınavı varmış eşimle oraya gittiler 


Bende kalan işlerimi hallederim 



Yok canım ne kıskançlığı 3 buçuk yaşında gaz çıkartıyoruz 



Ah keşke daha da erken doguraymisim 2 bebe insanları takacak vaktim olmuyor ☺️ tam bir terapi 

image


22 Cevaplar

0 oy
(2,512 puan) tarafından

Ben de doğum yapınca kızım 4 yaşında olmuş olacak bakalım benim başıma neler gelecek :D Allah sabır versin inşallah 

-Reklam-
0 oy
(1,078 puan) tarafından
Aaaa doğurdun mu  seni en son gördüğümde hamileydin.  Hastane çıkışı kahvaltı yapıyordun.  Ay çok sevindim.  Bebişin uzun güzel omru olsun

İlgili sorular

0 oy
9 cevap 535 göst.
0 oy
2 cevap 143 göst.
0 oy
14 cevap 856 göst.
16 Ocak 2026 Çocuk & Ebeveyn kategorisinde Vefayahasret (1,061 puan) tarafından soruldu
0 oy
27 cevap 1,011 göst.
7 Ocak 2026 Aile & Aşk kategorisinde incidir (6 puan) tarafından soruldu

Kategoriler


1,512,234 soru

24,666,639 cevap

367,027 kullanıcı

...