Kocası arkasında olan kadın herkese dert olur.
Bugün böyle bı söz gördüm instada. Sizce haklı bı söz mü ??
Bence sonuna kadar haklı ben bizzat görüyorum arkadaş çevremizde eşimin tarafında özellikle kaynanama acayip dert oluyorum çok denedi bizi ayırsn çok doldurdu ama kocam her seferinde benim arkamda oldu daha da kudurdu hala daha da devam ediyor kudurmaya
Sizce doğru mu bu söz bence doğru
1,512,707 soru
24,672,818 cevap
367,361 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın