0 oy
617 göst.
Diğer kategorisinde (1,796 puan) tarafından
Eşim köye gitti ailesiyle gecircek kaynım görümceler filan bende kendi ailemle çok iyi oldu böyle her bayram orda bı rezillik cekiyordum

22 Cevaplar

0 oy
tarafından
Biz ilk günü evde olucaz çekirdek aile. 2. Günü anneme gidicez onlar İstanbul Sultanbeylide oturuyorlar biz esenyurt uzak biraz bebeğimle ben 2 gün orda kalicaz eşim dönecek öyle planlarımız inşallah bir sıkıntı olmazsa ramazan bayramında araba bozulmuştu gidememistik
-Reklam-
0 oy
(5,285 puan) tarafından

Bayram namazından sonra eşim işe başlar 

Kesimi yapar adamları 
Eşim pay biçer hemen yan tarafta 
Bizde evdeyiz 2 çocukla 
2 gün yoğun olur
Gelen giden pek olmaz 

İlgili sorular

0 oy
14 cevap 853 göst.
19 Nisan 2022 Diğer kategorisinde Nick.degistim.bende (571 puan) tarafından soruldu
+1 oy
24 cevap 1,909 göst.
24 Nisan 2019 Aile & Aşk kategorisinde Kurgucubiri (13,240 puan) tarafından soruldu
0 oy
16 cevap 631 göst.
0 oy
20 cevap 1,145 göst.
28 Nisan 2020 Tatil-Seyehat kategorisinde ❤❤ BİR MELEK❤❤ (782 puan) tarafından soruldu

Kategoriler


1,512,230 soru

24,666,617 cevap

367,022 kullanıcı

...