He kiz ödüm koptu
Sıra istanbul a geliyo galiba diyolar zaten büyük deprem bekleniyo diye inşallah olmaz nerden baksan burdaki binaların çoğunluğu çürük 7 büyüklüğünde bekleniyo birde öyle olursa Taş taş üstünde kalmaz yinede rabbim bilir ne diyelim çok geçmiş olsun sizede
1,512,228 soru
24,666,599 cevap
367,016 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın