Ben bende geçen ay 20 inde olmuştum daha adet olmadım. 2 gün önce leke gördüm devamı gelmedi
3 yıl önce 5 TL aliyordum pahalı diye 30 TL duyunca
Benimde gecikti beklemedeyim spralliyim ihtimal vermiorum inşallah deilimdir birşeyde hissetmiyorm gebeliğe dair
1,512,150 soru
24,665,544 cevap
366,953 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın