Çocuk büyütmek hele ki inat bir çocuk büyütmek çok zor. Ama yine de bıktım deme. Bu dönemlerde aşırı huysuz olabiliyorlar, 31 aylık benimki de valla aşırı huysuz. 16 aylıktı doktorumuz bize bebeğiniz çok dominant bir çocuk, zorlu süreçlere hazır olun, taviz elinizden geldiğince vermeyin yoksa başedemezsiniz demişti. O zamandan belli etmişti kendini. Dediklerini yaptık ama huy değişmiyor . Bu ara taktı babaya mesela. Hiçbirşeyini bana yaptırmıyor. Bez değiştirme, yemek yeme, uyutma. Herşeyi baba yapsın diyor, bende ağlıyor. Anne gezdirsin, anne oyun oynasın, anne yanımda olsun diyor sadece. Ben de çok yoruldum bu süreçte ama geçici biliyoruz. Ama neyseki dışarıda biraz daha iyi. Denge bisikleti al, ben 4-5 aydır onunla buldum çözümü. Biniyor, çıkıyoruz dışarı o bisiklet sürüyor 1 saat bende kahvemi alıyorum. Beraber en azından sakince vakit geçiriyoruz. Bunun dışında enerjisini yeterince atamıyor olabilir, belki oyun grubu ya da kreş iyi gelebilir. Ben kreşe gönderiyorum uzun süredir çünkü evde ne yaparsam yapayım yetemiyordum, farklı şeyler arıyordu. O da haklı kendince elbette.
Bıktık deilde bazen bana da bırakıp kaçmak geliyor sonra bakıyorum arkandan pıt pıt yürüyorlar sabret diyorum kendime en fazla iki yıl içinde toparlanırlar diye
Biri 1 biri 2 buçuk yaşında sabah 6 da uyanıyoruz akşama kdr 11 pes ediyorlar ama o esnada bende pert oluyorum Allah afetsin bazen eşime bile vakit ayiramym
Bıkmak değil öyle düşünme Rabbim evlat gibi nimet nasip etmiş .
Zordur elbette ama dua et eğer çok yorucu ise pikologa başvurun bı faydasını görürsunuz
1,512,258 soru
24,666,901 cevap
367,044 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın