0 oy
2,456 göst.
Diğer kategorisinde (15,139 puan) tarafından

Temiz kalbimi parça pinçik ettiler Sebastian:D 

Siz hangi burçsunuz

image


33 Cevaplar

0 oy
(389 puan) tarafından
Bende yay.  
(15,139 puan) tarafından
Dobrasin sen:))
-Reklam-
0 oy
(496 puan) tarafından

Oğlak ama alakası yok kimseye güvenmem kolay kolay :D

(15,139 puan) tarafından
Sen değil kız bence insanların sana olan güveni yani güvenilirsin:D
(496 puan) tarafından
Ooo o zaman tam benlik canım :P:D kimsenin güvenini boşa çıkarmadım daha :D
0 oy
(1,069 puan) tarafından
Aslan.... Taviz vermem kendimden
(15,139 puan) tarafından
Vay vay vay:)))
0 oy
(34 puan) tarafından
Şupheciii :)
(15,139 puan) tarafından
Akrepler öyle yaa:))
0 oy
(1,345 puan) tarafından

Akrep fena valla :D

(15,139 puan) tarafından
Evet hem de ne fena:D
0 oy
tarafından
Koç'un inadı.   .bsbsb
tarafından
Aynen damarıma basan da çok nadir olur işte :)) tanıyı beni herkes
(15,139 puan) tarafından
Ben de tanıyorum artık en baştan belli hiç te kavga etmedim seninle:) etmemde kız valla sen dobrasin çünkü severim dobra insanı ❤
tarafından
Yok kuzim kavga edecek bişi yok ki kolay kolay etmem ama bazen gerçekten ileri gidiliyo işte naparsin :) seni ayrı severim
(15,139 puan) tarafından
Yani herkesin bir çizgisi var orayı geçmeyeceksin yoksa ne var sanki kavga edilecek:)
tarafından
Aynen öyle kuzum :))))
0 oy
tarafından

Oğlak nasilda teniz suna bakın <3

(15,139 puan) tarafından
Güvenilir:))
tarafından
Tabi ki bana güvenebilesiniz:)
0 oy
(2 puan) tarafından
Başak ın gülüsü
(15,139 puan) tarafından
Acisi çok olanın gülüşü güzel olurmuş öyle mi:)
0 oy
(982 puan) tarafından
Başağın gülüşü :)) 
(15,139 puan) tarafından
Gülüşu güzel başaklar:))
0 oy
(2,183 puan) tarafından

Bakışım değişmezmis bana baak seenn :D

(15,139 puan) tarafından
Vay vay vay:D
(2,183 puan) tarafından
Ben bile bilmiyordum kendimden etkilendm şuan :))))
0 oy
(1,462 puan) tarafından
Başak 'ın gülüşü :)
(15,139 puan) tarafından
O da iyiymiş ya :))
0 oy
tarafından
Valla dogru boğayim  ve hep oyleyim :D
(15,139 puan) tarafından
Ahh bu iyi niyetlerimiz:))
tarafından
Hep boşa harcaniyor :)
0 oy
(295 puan) tarafından
Tam bir boğayim gerçekten :) hep iyi niyetimden kaybederim o ayrı 
(15,139 puan) tarafından
Iyi niyetimizi suistimal ettiler:))

İlgili sorular

0 oy
5 cevap 442 göst.
0 oy
2 cevap 141 göst.
20 Mart 2024 Aile & Aşk kategorisinde Selvi (30 puan) tarafından soruldu
0 oy
2 cevap 208 göst.
11 Ekim 2022 Diğer kategorisinde Simgeli (26 puan) tarafından soruldu
0 oy
4 cevap 219 göst.
11 Eylül 2022 Aile & Aşk kategorisinde 12345678 (141 puan) tarafından soruldu

Kategoriler


1,512,230 soru

24,666,621 cevap

367,022 kullanıcı

...