0 oy
1,293 göst.
Alışveriş-Hediye kategorisinde (54 puan) tarafından

İnşallah takmayı sever de boşuna gitmez:)

image

26 Cevaplar

0 oy
(123 puan) tarafından

Napalım yani bizim kızımız yok diye ölekmi:) cok guzeller güle güle kullanın inşallah bende kiz hevesiyle ikinciyi dogurdum erkek oldu yine çok hevesledim tokaları görünce allah banada nasip eder inşallah bi kız evlat :(

(54 puan) tarafından
Amiinn inşallah benimde ilk bebişim
(123 puan) tarafından
Allah analı babalı buyütsün hayırlıca al kucağina canım benim
-Reklam-
0 oy
(24 puan) tarafından
Link atarmisin cmm uc kizm var alim. Bendr kizlarima
(54 puan) tarafından
https://ty.gl/t103a0accy  Buradan aldım
0 oy
(1,845 puan) tarafından
Güle güle kullansın inşallah prenses.Ben tek tük toka alıyorum inatcı kızım krize girip sallayıp atıyor kafasından, taksa bile sokakta çok toka attı kaybettik. ayakkabı kaybetmişliğimizde var.
0 oy
(1,709 puan) tarafından
Kız tamm heves etmişsin bende çok aldım ama takmak nasip olmadı 3 çüde istemedi hep çıkardılar belki bebeklikte takarsın yok sa büyünce istemiyorlar 
0 oy
(9,528 puan) tarafından
Maşallah maşallah.. kiz çok fazla değil mi naptın bu kadar sjsjsj iki erkek anası olarak kıskançlıktan az çatlamadim da değil yani sjsjs
0 oy
(5,842 puan) tarafından
Bizimde boyle coktu hiç takmadilar alıştır bari taksin yazik oluyor ben hep dağıttım 

İlgili sorular

0 oy
10 cevap 729 göst.
17 Mart 2024 Moda kategorisinde Annesinin Umudu (772 puan) tarafından soruldu

Kategoriler


1,512,150 soru

24,665,585 cevap

366,955 kullanıcı

...