0 oy
1,974 göst.
Diğer kategorisinde (54 puan) tarafından
Eşimle sorunlarımız vardı zaten yazıyordum burayada ama bu sefer gerçekten bitiyor sanırım. Hafta sonu evdeydi eşim ve kararimizla ilgili konuşma yapacaktık evliliğimiz hakkında düzeltelim , veya böyle bir yol çizelim diye. Beni her zamanki gibi erteledi önceliği yine başka şeyler oldu bu hafta sonunda . Sinir krizi geçirdim sen yine onemsemedin evliliğimiz bitiyor bu konuşma önemliydi diye. Detayları var anlatsam çok çok uzun olur ama sonuç olarak üç defa yüzüme bos ol dedi. Ve eşyaları toparladı. İş yerinden de izin aldı yarın eşyaları goturecekmis. Ve koca 7 yılım çöp oldu. Çok üzgünüm sadece. Yazacak bişe bulamıyorum..

23 Cevaplar

0 oy
(1,401 puan) tarafından
Çocuk yoksa hiç üzülmeye değmez adam planını yapıyor eşya götürüyor sende hayatına bak hiçte takma 
-Reklam-
0 oy
(1,073 puan) tarafından
Belkide bu konuları konuşmak istemediği için seninde kafanı dinlemen icin gitmek istedi sende usteleyince sinirle söylemiştir Allah yardımcın olsun 
0 oy
(775 puan) tarafından
Rabbim gönlüne ferahlık versin Gönlüne göre versin canım ama sadece dikkatimi çeken eşyalarını topladı gitti diyorsun eşin mi evden gitti

İlgili sorular

0 oy
9 cevap 865 göst.
29 Ekim 2025 Diğer kategorisinde Melek8663 (2,256 puan) tarafından soruldu
0 oy
24 cevap 1,722 göst.
11 Eylül 2023 Diğer kategorisinde Dilan55 (54 puan) tarafından soruldu
0 oy
3 cevap 657 göst.
10 Kasım 2019 Aile & Aşk kategorisinde ♡ikipaşaannesi♡ (68 puan) tarafından soruldu
0 oy
6 cevap 642 göst.
7 Ağustos 2019 Sağlık-Diyet-Spor kategorisinde misafir tarafından soruldu

Kategoriler


1,512,206 soru

24,666,250 cevap

366,991 kullanıcı

...