0 oy
1,074 göst.
Diğer kategorisinde (1,402 puan) tarafından
Oğluma Taha ismini verdik ablam kardeşim faln ne biçim isim başka isim mi kalmamisti diyo haklılar mi sizce. Baya soguttular beni isimde esimde hiç bı isim beğenmedi bunu koydu

30 Cevaplar

0 oy
(1,207 puan) tarafından
Senin hoşuna gidiyorsa kimin ne dediğini umursama ki Taha Kuran'da geçen bir sure ben çok severim bu ismi benim oğlum olsa Barış Taha koyucam inşallah hayalimiz eşimle :) 
-Reklam-
0 oy
(2,297 puan) tarafından
Bence çok güzel bir isim önemli olan senin içine sinmesi
0 oy
(597 puan) tarafından
36 haftalık hamileyim bende Taha katmayı düşünüyorum çok güzel hoş bir isim 
0 oy
(2,266 puan) tarafından
Çok güzel Bi isim ben de Bilal Taha ismini çok beğeniyorum 
0 oy
(2,180 puan) tarafından
Anlamını bilmiyorm ama oldum olası sevmem Taha ismini tahta gibi 
0 oy
(1,583 puan) tarafından
Çok guzel bir isim hemde sahabe ismi talha-bin ubeydullah cennetle müjdelenen 10 sahabiden biri sakin pişman olma. ablanla kardesinin cocuklari olunca daha guzel isim koysunlar.
0 oy
(8,852 puan) tarafından
Güzel ama tahta gibi geliyor kulaga 
0 oy
tarafından
Taha ismi başka bı ismin yanına daha çok yakışır keşke öyle yapsaydiniz iki isim ama tek başına da kötü değil 
0 oy
(1,490 puan) tarafından
Bence çok güzle ben çok seviyorum. Kuran da geçiyo eğer böyle de Bi takıntı varsa
0 oy
(5,118 puan) tarafından
Benim de kizim olacak isim konusunda listemiz var ama karar vermedik ve kimseyle de paylasmiyoruz. Esimle ikimizin karari olacak. Ben armut desem armut demek zorundalar kime ne

İlgili sorular

0 oy
76 cevap 2,286 göst.
28 Ocak 2022 Diğer kategorisinde Naz07 (105 puan) tarafından soruldu
0 oy
22 cevap 1,584 göst.
+2 oy
34 cevap 1,803 göst.
23 Haziran 2025 Diğer kategorisinde Baharcancaz (119 puan) tarafından soruldu
0 oy
6 cevap 427 göst.
23 Kasım 2024 Sağlık-Diyet-Spor kategorisinde Birkucukbebis (894 puan) tarafından soruldu

Kategoriler


1,512,317 soru

24,667,660 cevap

367,075 kullanıcı

...