0 oy
674 göst.
Diğer kategorisinde (715 puan) tarafından
İyi geceler arkadaşlar. Bisey sormak istiyorum gece kaçta uyuyorsunuz ben mesela 12 gibi 12.30 gibi yatarım eşim oturur çok nadir aynı anda yatağa gireriz ben aynı anda yatağa girmek isterim işte sen uyu ben TV izliyecem telefonla oynuyacam der yada bana kal der ama ben dayanamıyorum ve yatıyorum sabah erken uyanıyorum o bazen erken kalkar bazen geç ne zaman isterse yani yanlış mı yapıyorum eşimle daha mı çok oturmaliyim ama gün içerisinde çocuk ev temizlik yemek derken akşam belli bı saate uykum geliyor ee kızım 14 aylık halen gece beslenmesi yapıyor uykusuz kalıyorum 

21 Cevaplar

0 oy
tarafından
Eşim le aynı anda gireriz yatağa ama o 5 dk sürmeden horlamaya başlar ben saatlerce uyuyamam :)) daha hiç ayrı girmedik üstelik benimde 11 aylık kızım var gün içerisinde bende yoruluyorum ama onsuz oda bensiz girmez

Hatta bazen gece 1 2 olur kız uyumaz odada sallarım eşimde odada yatar yatağa asla bensiz girmez ben giderken uyandırırım yine birlikte girmiş oluruz 
-Reklam-

İlgili sorular

0 oy
34 cevap 1,133 göst.
0 oy
9 cevap 466 göst.
0 oy
24 cevap 1,170 göst.
1 Ocak 2022 Aile & Aşk kategorisinde misafir tarafından soruldu
0 oy
5 cevap 382 göst.

Kategoriler


1,512,234 soru

24,666,647 cevap

367,028 kullanıcı

...