0 oy
1,197 göst.
Moda kategorisinde (55 puan) tarafından

image

bu bluz çok mu kötü kızlar 28 yaş minyon bir seyim

24 Cevaplar

0 oy
(55 puan) tarafından
Kızlar toplu olarak cevap veriyorum :) cevaplarınız için teşekkür ederim. Çok beğenerek almıştım iade zamanı geçti o yüzden iade edemiyorum. Giyince lastiği yukarı çıkıyor çok da çocuksu durdu diye çok içime sinmedi. Zaten parka markete giderken giyeceğim  
-Reklam-
0 oy
(2,127 puan) tarafından
Ben cok begendim, beyaz pantolonla da olur kot pantolonla da. Zayıf olsam tercih ederdim
0 oy
(9,610 puan) tarafından
Bu duruşları hiç sevmiyorum asla hiç birşeyle kombin olmuyorlar dndnndn
0 oy
(685 puan) tarafından
Malesef ki çok kötü ben giymem şahsen 

İlgili sorular

0 oy
6 cevap 298 göst.
23 Mart 2026 Alışveriş-Hediye kategorisinde Amour (2,037 puan) tarafından soruldu
+3 oy
4 cevap 406 göst.
+4 oy
10 cevap 654 göst.
21 Mart 2025 Diğer kategorisinde gamzekusdemir (537 puan) tarafından soruldu
0 oy
7 cevap 297 göst.

Kategoriler


1,512,533 soru

24,670,488 cevap

367,227 kullanıcı

...