0 oy
1,304 göst.
Aile & Aşk kategorisinde (10 puan) tarafından
Kızlar 36+5  haftalık oldum ama hâlâ isme karar veremedim, bu 3 isimden hangisi daha hoş geliyor kulağa 

27 Cevaplar

0 oy
(253 puan) tarafından
Simay güzel bence
-Reklam-
0 oy
(2,110 puan) tarafından
Miray kızımın ismi ismine de çok yakışır hareketleri var çok masum ve akıllı kız oluyorlar şahsen benim kızım öyle ay anlamını taşıdığından yüzleride ay gibi oluyor kızımı seviyorum burda ama güzel isim miray hem ağır bi isim hemde hoş tatlı güzel bi isim 
0 oy
(5,588 puan) tarafından
Kızının adı Miray olan ben oyumu bu yönde kullanıyorum :) ben rüyamda görmüştüm anlamına bakınca da çok hoşuma gitti :)
0 oy
(2,661 puan) tarafından
Miray ve Simay kızlarımın ismi ikisi de güzel :)
0 oy
(2,410 puan) tarafından

Bu üç isimden hangisinin isim anlamı güzelse onu koy fikrimce hayırlı sağlıklı bir şekilde kucağına alman duasıyla Âmin Âmin Âmin Âmin Âmin Âmin Âmin :)

0 oy
(3,818 puan) tarafından
Kızımın ismi Miray☺️
0 oy
(3,199 puan) tarafından

Simay daha güzel 

(13,664 puan) tarafından

Çocuk şuan 1 buçuk 2 yaşındadır canım eski post 

(3,199 puan) tarafından

Peki niye benim ana sayfam da çıktı 

(13,664 puan) tarafından

Hortlamıştır 😅 tarihe bak 2023 

(3,199 puan) tarafından

Baktım canım teşekkürler 

İlgili sorular

0 oy
8 cevap 475 göst.
23 Ocak 2023 Diğer kategorisinde Laves555 (10 puan) tarafından soruldu
0 oy
9 cevap 588 göst.
28 Mart 2023 Aile & Aşk kategorisinde Laves555 (10 puan) tarafından soruldu
+1 oy
6 cevap 570 göst.
31 Ocak 2021 Diğer kategorisinde misafir tarafından soruldu
0 oy
31 cevap 1,169 göst.
12 Ağustos 2021 Diğer kategorisinde Gmzyy (5 puan) tarafından soruldu

Kategoriler


1,512,174 soru

24,665,886 cevap

366,974 kullanıcı

...