İnsanlar hep aç hep işsiz işte hele büyük meblağ para gönderen bazı şirketler aciz iş yok fln modu vardı sonra 1 milayr verince bizde şok olduk tabi
Allah bağış yapanlardan razı olsun umarım ihtiyaç sahiplerine gider paralar. Keşke sma li çocuklar içinde kampanya yapsalardı
1,512,747 soru
24,673,323 cevap
367,393 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın