Biz kıracıyız oturduğum evde böyle bir alan var baya bir eşya kaldırıyor ama onu açık oldugu için cok çirkin duruyor böyle kapak yaptırmak dışında sizce burayı nasıl kapatabilirim kapak yaptırmayı sordum 600 TL'den başlıyor kiracı olduğum için ona gerek duymadım onun dışında başka çareler arıyorum ama bir türlü bulamadım bu arada dağınıklık için kusura bakmayın lütfen anca bu kadar toplanıyor
Eğer evdeki imkanlarla yapayim dersen alta üste iki tane boru gibi çıta yerlestiririm ve perde takarım. Kalın iç göstermeyen.
1,512,559 soru
24,670,822 cevap
367,250 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın