0 oy
1,316 göst.
Aile & Aşk kategorisinde (2 puan) tarafından
Merhaba arkadaşlar içinden geldi sizedee sormak istedim 29 yaşındayım 21 aylık bi kizim var sizce 2. Çocuk için erkenmi bu yanım erken diyor ama bı yanimda kardesi olsun diyor yani çalışmak ta istiyorum aslında ama şuan kızım var calisamam zaten ilerde çalışmaya atilirsam ve çocuk olursa aynı süreçler yasancak yaşımda ilerliyor ne yapmalıyım sizce

21 Cevaplar

0 oy
(6,043 puan) tarafından
Benim oğlum 20 aylik ben 5 aylik hamileyim =)) beraber büyürler inşallah öyle umut ediyorum 
(2 puan) tarafından
Evet öle düşünüyorum herkes yap ikinciyi demiş vala bakalım:))
-Reklam-

İlgili sorular

0 oy
11 cevap 592 göst.
12 Kasım 2024 Aile & Aşk kategorisinde geberikgelin (5,464 puan) tarafından soruldu
0 oy
1 cevap 270 göst.
5 Eylül 2024 Diğer kategorisinde BALCOCUKLARIM (249 puan) tarafından soruldu
+1 oy
9 cevap 388 göst.
5 Eylül 2024 Diğer kategorisinde BALCOCUKLARIM (249 puan) tarafından soruldu

Kategoriler


1,512,417 soru

24,668,827 cevap

367,148 kullanıcı

...