Kızlar ben doğum yapalı 3 ay oldu eltim bı geçmiş olsun bile gelmedi görümcem de gelmedi geçen hafta görümcem doğum yapmış eltim gitmiş busuru hediye almış duruma koyuyor resmen gözüme şoka şoka gorumcemde onun geldiğini yengem yengem yiyeninidr duruma koymuş ikisi bana inat ben eltim doğum yaptığında 2ci günü gitim eşimle hediyesini aldım görümcem de ilk bebeği bı insan yabancı oldumu kimse sevmiyor bide ben buralı değilim
1,512,149 soru
24,665,535 cevap
366,953 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın