Seni yargılamıyorum ama aldatma benim için kırmızı çizgi.. Kimseye mecburiyetim de olmadığı için asla bir daha o kişiye güvenemeyeceğim için ayrılırdım. Kadın yapınca hata ettim dediğinde hiçbir erkek kabul etmiyorsa kadın da affetmemeli benim gözümde. Bu konu ahlak konusu benim için, erkeği kadını olmaz.
1,512,150 soru
24,665,542 cevap
366,953 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın