+1 oy
822 göst.
Aile & Aşk kategorisinde (3,815 puan) tarafından

Ben telefonda konuşmayı pek sevmem nedense sadece annemle birde kardeşlerimle konuşmayı severim teyze hala olsun kimseyi aramam konuşmam benim gibi olan var mı acaba inşallah tek değilimdir :D

23 Cevaplar

0 oy
(1,379 puan) tarafından
Severim tabiki. Sevdiklerimle her gün konuşurum görüntülü de konuşuruz normal de konuşuruz 
-Reklam-
0 oy
tarafından

Bende annem haricinde kimseyle konuşmayı sevmiyorum. Çünkü konuşacak birşey bulamıyorum :D

Ben: Teyzem musaitmisin nasılsın ?

Teyzem : Teyzen kurban olsun iyiyim kuzum sen nasılsın ? Musaitim.

Ben: Bende iyiyim teyzem kızımla uğraşıyorum . Peşinden koşuyorum.

Teyzem : Oyy ben o fıstığa kurban olurum.

Ben : Sağol teyzemm .

Ne diyecegimide bilmiyorum :D sonra sessizlik :D

Ben: kem kum kem kum 

Herkese selam söyle teyzem öpüyorum sizi bay bay :D

Telefonu kapatıp 10 dkka düşünüyorum. Ne kadar saçmaladım hiç konu bulamadım konuşmak için teyzem diyecek ne kadar sa.lak bir kız rezil oldum diye aramıyorum birdaha :D

0 oy
(2,661 puan) tarafından
Aa beni anlatmış :)) 

Bende hiç hiç sevmem telefon çaldığında deli olurum 

İlgili sorular

0 oy
19 cevap 1,093 göst.
9 Nisan 2022 Aile & Aşk kategorisinde bahtsizbedevi (192 puan) tarafından soruldu
0 oy
4 cevap 181 göst.
20 Ocak 2026 Aile & Aşk kategorisinde Minikanne (3,853 puan) tarafından soruldu
0 oy
16 cevap 664 göst.
6 Kasım 2025 Diğer kategorisinde Zahidem (23 puan) tarafından soruldu
0 oy
3 cevap 177 göst.
6 Kasım 2025 Diğer kategorisinde Zahidem (23 puan) tarafından soruldu

Kategoriler


1,512,468 soru

24,669,514 cevap

367,180 kullanıcı

...