canım Benim Annelik iç güdüsü bu. Ama kendimce sana şu tavsiyeyi vere bilirim. Çoçuğuna bir tarafdanda zararın oluyor. çoçuk grip olmalı ki,gripe karşı bağışıklığı olsun. Toprağa,taşa, duvara dokunmalı ki bağışıklığı olsun. Sen bu kadar korursan ilerde hafif rüzgar esse ,Allah korusun çoçuğun yüksek ateşlerle grip olur .İnsan türü bağışıklığı tanışarak yaratıyor. Basit birşey söyleyim. Eskiden çiçek hastalığı korkunc hastalıkken şu an herkes 1defa geçiriyor. ama kimseye birşey olmuyor. Bunun covidide böyle,basit gripide.
1,512,790 soru
24,673,897 cevap
367,425 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın