Günaydın aşkım benim...
Dedim
Evlâdım olunca annemi çok iyi anladım... Çınarımın sevgisini yüreğimin en derininde hissediyorum diye yazmıştım az önce
"Aynen ( gözlerinden yaş gelen gülücük emojisi ) " yazmışım
1,512,166 soru
24,665,790 cevap
366,970 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın