+1 oy
925 göst.
Sağlık-Diyet-Spor kategorisinde (701 puan) tarafından
Kızlar kahvaltıda  6 7 kupa çay içerim akşam içmem zayıflamaya engelmi suyumuda çok içerim. Zayıflamak istiyorum son doğum kiloma 2, kilom kaldı dhada fazla vermek istiyorum mevcut kilom 68 

88 kilodan düştüm ama çayı bu ara çok tüketiyorum. Hedefim 55 boyum kısa sizce çayı ne kadar tüketiyorsunuz?

30 Cevaplar

0 oy
(1,022 puan) tarafından
Şeker kullanıyorsan sıkintı ve demir bırakmaz sende bende cok severdim ama hamilelikten sonra çok canım cekmiyor tabi benim cayım kahvem şekersiz 
(701 puan) tarafından
Bnde şekersiz ve açık canım bende bir ara hiç içmedim şimdi yine canım istiyor
-Reklam-
0 oy
(31,460 puan) tarafından
Sabah ve akşam demliyorum yaklaşık 8 10 bardak çay içerim bir günde ama suyu da çok içiyorum ben şekersiz içiliyorsa neden kilo yapsın ki 
(701 puan) tarafından
Bnde şekersiz içiyorum canım
0 oy
(3,104 puan) tarafından
Günde 1 veya yarım bardak bazen hiç 
0 oy
(8,561 puan) tarafından
Kahvaltı da iki kupa içerim sonrasında üç dört bardakta keyif çayı içerim:)
0 oy
tarafından
Ayy nasıl verdin o kiloyu bende 75 im 65 olmak istiyorum boyum 1.68
0 oy
(10,286 puan) tarafından
1 olmadi 2 yani cok cay sevmm aksamlarida 2 veya 3 kucuk bardakla yaninda bsy olursa yaparsam 
0 oy
(1,769 puan) tarafından
Valla bu aralar çok içiyorum çaydan zehirlenmezsem iyidir
0 oy
(504 puan) tarafından
Ben hep şu bardağında içerim iki bardak 
0 oy
tarafından
1 bardak anca çok sevmem
0 oy
tarafından
Günde eşimle birlikte üç demlik o olmadan bir buçuk demlik arası :) eşim karadenizli çaysız nefes alamaz beni de alıştırdı:)))

İlgili sorular

0 oy
4 cevap 199 göst.
1 Ağustos 2025 Diğer kategorisinde O bir anne... (1,193 puan) tarafından soruldu
0 oy
6 cevap 261 göst.
16 Eylül 2022 Diğer kategorisinde misafir tarafından soruldu
+1 oy
3 cevap 534 göst.
0 oy
21 cevap 1,490 göst.

Kategoriler


1,512,431 soru

24,669,014 cevap

367,156 kullanıcı

...