Bilmeyen yoktur bu poğaçayı Malum yaz geliyo parka bağa bahçeye pikniğe giderken en çok hazırlayıp yanımıza aldıgımız şey bu cepli poğaçacıklar siz de severmisiniz. Bugün 1 tepsi yaptım oğluşum sade olarak yiyo ama biz içini dolduruyoruz
İlk defa duydum kiz ve ilk defa gördüm de cepsizini çok yapıyorum bir de cepli mi çıktı onu da deneriz cebini de doldururuz inşallah
1,512,431 soru
24,669,014 cevap
367,156 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın