0 oy
1,382 göst.
Diğer kategorisinde (33,511 puan) tarafından

Bilmeyen yoktur bu poğaçayı :D Malum yaz geliyo parka bağa bahçeye pikniğe giderken en çok hazırlayıp yanımıza aldıgımız şey bu cepli poğaçacıklar :D siz de severmisiniz. Bugün 1 tepsi yaptım oğluşum sade olarak yiyo ama biz içini dolduruyoruz :D 


image

 image

24 Cevaplar

0 oy
(353 puan) tarafından
İlk defa gördüm deneyeceğim
(33,511 puan) tarafından
Dene çok güzel oluyo:)
-Reklam-
0 oy
(187,421 puan) tarafından
ben o sekli yaptim guzeldi
0 oy
tarafından

İlk defa duydum kiz ve ilk defa gördüm de :D cepsizini çok yapıyorum bir de cepli mi çıktı onu da deneriz cebini de doldururuz inşallah :D

0 oy
(9,259 puan) tarafından
İlk defa gördüm desem :)

İlgili sorular

0 oy
19 cevap 759 göst.
9 Şubat 2021 Diğer kategorisinde misafir tarafından soruldu
+4 oy
15 cevap 1,572 göst.
0 oy
8 cevap 697 göst.
17 Aralık 2023 Diğer kategorisinde misafir tarafından soruldu
0 oy
8 cevap 728 göst.
4 Nisan 2020 Diğer kategorisinde ❤Hanifela ❤ (5,942 puan) tarafından soruldu

Kategoriler


1,512,431 soru

24,669,014 cevap

367,156 kullanıcı

...