0 oy
1,522 göst.
Alışveriş-Hediye kategorisinde (4,863 puan) tarafından

Kizlar annemle ablama bu bilekligi aldim annemin dogum gunu haftaya carsamba ablamin kide gecmisti neyse bende boyle aldim begenmedi annem dedi uyguna almisin galiba bunlari ablamda dedi keske almasaydin ama olsun gorümceme veririm o sever boyle seyleri dedi bende bisey demedim ben begenerek almistim gonlumden bu geçti sonucta

image

43 Cevaplar

0 oy
(11,989 puan) tarafından
aslında kibar güzel ayıp etmişler 
-Reklam-
0 oy
(350 puan) tarafından
Ben olsam bidaha hic bisi alamam hediyenin kucugu buyugu olmaz begenmesem bile bu sekilde davranmam kırıcı olmus bence 
0 oy
tarafından
Valla canm ayıp etmişler.  Düşünüp almışsın görünceye veririm ne demek ya. Bisver üzülme sen herkes durumuma göre alır. Ve aldıkların gayet şık. Kendileri ayıp etmiş senle bi alaka yok

İlgili sorular

0 oy
9 cevap 654 göst.
8 Mayıs 2026 Aile & Aşk kategorisinde 3melek1anne (648 puan) tarafından soruldu
0 oy
17 cevap 869 göst.
25 Mart 2026 Diğer kategorisinde nurr001 (4,838 puan) tarafından soruldu
0 oy
10 cevap 714 göst.
11 Şubat 2026 Aile & Aşk kategorisinde Ayliz.0 (2,043 puan) tarafından soruldu
+3 oy
11 cevap 1,037 göst.
9 Ocak 2025 Alışveriş-Hediye kategorisinde Tirilicee (35 puan) tarafından soruldu

Kategoriler


1,512,227 soru

24,666,566 cevap

367,015 kullanıcı

...