0 oy
1,250 göst.
Yemek-Tarifler kategorisinde (5,134 puan) tarafından
Eşime yufka al dedim baklavalık almış tepsi böregi yapan var mı güzel oluyor mu tadı 

26 Cevaplar

0 oy
(2,719 puan) tarafından
Misafir için onu göze alma derim başka bişey yap bazen gerçekten koku geliyor o yufkalardan
-Reklam-
0 oy
(187,421 puan) tarafından
halam yapmis foto atmisti harika gorunuyodu
0 oy
(1,555 puan) tarafından
https://www.instagram.com/reel/CbIKqLNgead/?igshid=YmMyMTA2M2Y= 

Ben bunu denicem çok güzel gözüküyor çıtır çıtır olmuş hemde
0 oy
tarafından
Yaptım güzel oluyo
0 oy
(3,125 puan) tarafından
En hamarat benimde birisi yapmıştı baklava böreğiydi adı çok güzel gözüküyordu bir bak canım
0 oy
(39,731 puan) tarafından
Yaptım da ağızda farkli bir tad bırakıyor. Yani nasıl desem yavan bir tad kalıyor ağızda galiba nişastanın tadı o

İlgili sorular

0 oy
8 cevap 696 göst.
3 Mayıs 2023 Yemek-Tarifler kategorisinde misafir tarafından soruldu
+4 oy
4 cevap 373 göst.
23 Mart 2025 Yemek-Tarifler kategorisinde Eylul & Erva (3,582 puan) tarafından soruldu
0 oy
1 cevap 195 göst.
15 Nisan 2023 Yemek-Tarifler kategorisinde Pakize333 (9,762 puan) tarafından soruldu
0 oy
4 cevap 346 göst.
2 Ocak 2021 Yemek-Tarifler kategorisinde Papatyacicegi (86 puan) tarafından soruldu

Kategoriler


1,512,305 soru

24,667,527 cevap

367,070 kullanıcı

...